גלעד כ"ץ: "הסעודים לא ילכו לצעד דרמטי בנקודת הזמן הזו"

אייל ראובן No Comments on גלעד כ"ץ: "הסעודים לא ילכו לצעד דרמטי בנקודת הזמן הזו"

גלעד כ"ץ, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל ביוסטון במהדורת הבוקר-סוף השבוע: "הסעודים יודעים שזו ממשלת מעבר ולא ילכו לצעד כזה דרמטי עכשיו. אולי יתנו דברים מסוימים כמו פתיחת השמים למעבר מטוסים ישראליים"

צילום: פיקסביי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גלעד כ"ץ, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל ביוסטון שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי), על ביקורו של הנשיא האמריקני בישראל. "ביידן טבול עד צוואר בבעיות פנימיות של ארה"ב. האינפלציה הגואה היא רק אחת מהן. גלון דלק בארה"ב עבר בפעם הראשונה זה 40 שנה את הממוצע של 5 דולר. זה כמו 13-14 שקל לליטר אצלנו".

לדבריו "המפלגה הדמוקרטית כבר הודיעה שיש מצב שהם יחפשו מועמד אחר לנשיאות בבחירות 2024. ביידן בן 79, בנובמבר הוא יהיה בן 80. לפני 30 שנה הוא הפך לראשונה לסנאטור".

כ"ץ התייחס למעמדה של סגנית הנשיא: "האריס הייתה פלקט מבחינת הדמות שהם ביקשו. הדומיננטיות שלה היא מתן דריסת רגל בבית הלבן לאגף הפרוגרסיבי. היא לא אישה חזקה ואף אחד כבר לא חושב שהיא תהפוך לנשיאה הבאה".

לאחר מכן נשאל כ"ץ על נושא היחסים עם סעודיה ובשורות אפשריות שהנשיא האמריקני יביא איתו בנושא אחרי הביקור בסעודיה: "היחסים בין ישראל לסעודיה זה בקנה מידה היסטורי אסטרטגי שלא פורץ ביום אחד. יש לנו יחסים מאוד עמוקים בעיקר בנושאי ביטחון מתחת לפני השטח וכל עוד לסעודיה זה לא ישתלם הם לא ירצו להפוך את זה לפורמלי. הם לא רוצים לפגוע באינטרסים שלהם. כשזה יהיה להם מתאים זה יקרה".

הוא הוסיף: "הסעודים יודעים שזו ממשלת מעבר ולא ילכו לצעד כזה דרמטי עכשיו. אולי יתנו דברים מסוימים כמו פתיחת השמים למעבר מטוסים ישראליים".



0 תגובות